سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایگانی

 
No Image
پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س)؛ خواهر زن «تونی بلر» مسلمان شد پیوند ثابت

به گزارش ادیان نیوز، برخی از مطبوعات روز یکشنبه انگلیس از تشرف «لارن بوث» خواهر زن تونی بلر به دین مبین اسلام خبر دادند.

ساندی تایمز امروز نوشت: خواهر زن تونی بلر پس از دیدار اخیرش از ایران به اسلام گرویده است. وی اکنون در خارج از منزل سر و گردن خود را با حجاب می‌پوشاند، مشروبات الکلی و گوشت خوک مصرف نمی‌کند، و هر روز قرآن می‌خواند.

وی گفت: من شش هفته پیش تجربه روحانی خاصی در یکی از زیارتگاه‌های مسلمانان در ایران داشتم. من همیشه احساس می‌کردم امت (جامع؟ مسلمانان) دوست داشتنی و آرامش بخش است، و از این که عضوی از آن شده ام افتخار می کنم. اکنون پنج بار در روز نماز می‌خوانم و گهگاهی هم به مسجد می روم.

ساندی تایمز نوشت: خانم «بوث» که قبلا برای یک روزنامه زرد کار می‌کرداکنون برای شبکه تلویزیونی پرس تی وی کار می‌کند. مخالفت وی با سیاست‌های جنگ طلبان؟ تونی بلر سابقه چندین ساله دارد. وی در سال ? ?????به همراه عده‌ای از فعالان حقوق بشری با کشتی به سمت نوار غزه رفت ولی هم مصر و هم اسراییل از صدور روادید برای وی امتناع کردند.

روزنامه دیلی میل نیز در نسخه روز یکشنبه خود نوشت: خواهر زن تونی بلر پس از یک تجربه مقدس و روحانی در ایران، مسلمان شده است.

به نوشته این روزنامه، «لارن بوث» ? ??? ساله اکنون حجاب سر می‌کند و روزی پنج بار نماز می‌خواند... وی شش هفته قبل و هنگام زیارت حرم حضرت معصومه (س) در شهر مقدس قم تصمیم گرفت که مسلمان شود.

وی به دیلی میل گفت: این اتفاق عصر یک روز سه شنبه برای من روی داد و این احساس بسیار لذت بخشی بود.

خانم «بوث» ابراز امیدواری کرد که گرویدن وی به اسلام به تغییر ذهنیت و پیش داوری‌های تونی بلر نسبت به دین اسلام کمک کند. وی همواره یکی از منتقدان سیاست‌های دولت تونی بلر نخست وزیر اسبق انگلیس بویژه در زمینه جنگ عراق و افغانستان بوده است.

گفتنی است عکس رو به رو «لارن بوث» پس از مسلمان شدن را نشان می دهد./شیعه آنلاین



نوشته: روضه خوانِ آقا در: شنبه 89/12/7 | نظر

 
آرشیو مطالب پیشین:
تغییر وبلاگ
به سوی خورشید
آسیبهای خانوادگی در آخرالزّمان
داستان شیعه شدن یک طلبه اهل‏ سنت با شنیدن روضه امام حسین(ع)
یاید از یک شهید3
یادی از یک شهید 2
یادی از یک شهید
پاسخ به شبهات وهابیت در مورد حضرت زهرا(س)
نقدی بر فیلم مستند (ظهور بسیار نزدیک است)
چند جمله از بین پیام صد ها هزار شهید
پاسخ آیت الله صافی گلپایگانی به چند استفتا با موضوع مهدویت
پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س)؛ خواهر زن «تونی بلر» مسلمان شد
دلیل مسلمان شدن خواهر زن تونی بلر از زبان یک گوینده
انجمن حجتیه چه کسانی هستند و عقایدشان دارای چه اشکالاتی است؟ توض
شنایی با آیین مسیحیت -بخش دوم (3)
[همه عناوین(89)][عناوین آرشیوشده] آرشیو کامل
 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

درباره ما


    روضه خوانِ آقا
    اللهم و صل على ولى امرک القائم المؤمل و العدل المنتظر. و حفه بملائکتک المقربین، و ایده بروح القدس، یا رب العالیمن. اللهم اجعله الداعى الى کتابک، و القائم بدینک، استخلفه فى الارض کما استخلفت الذین من قبله مکن له دینه الذى ارتضیته، ابدله من بعد خوفه امنا، یعبدک لا یشرک بک شیئا…

< Html />

توضیحات

No Image No Image