سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایگانی

 
No Image
دلیل مسلمان شدن خواهر زن تونی بلر از زبان یک گوینده پیوند ثابت

به گزارش ادیان نیوز؛ «کریستین باکر» 43 ساله، گوینده شبکه تلویزیونی MTV که مدتی پیش به دین مبین اسلام گروید، طی اظهاراتی در مورد مسلمان شدن خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس، گفت: به نظر بنده علت مسلمان شدن خانم «لارین بوث» میل او به فرار از محیطی بود که آزادی محض در آن وجود دارد به طوری که هیچ قید و بند و ارزشی در آن نیست.

وی در ادامه افزود: ما در غرب احساس می کنیم که برای چیزهای بسیار بی ارزشی مانند لباس پوشیدن و شکل ظاهری و غیره تلاش می کنیم، اما در دین مبین اسلام هر کاری و هر چیزی هدفی ارزشمند دارد و در پس آن جلب رضایت خداوند متعال است و این یک ارزش است.

به گزارش شیعه آنلاین، در همین راستا «کیگن پرایس» استاد دانشگاه های انگلیس طی اظهاراتی در این باره گفت: بررسی های انجام شده در مورد علت مسلمان شدن گویندگان خبری نشان می دهد که اکثر آنان در پی یافتن چیزی برای پر کردن خلأ روحی خود بوده اند از همین رو به سمت دین اسلامی گرایش پیدا کرده اند.

وی در ادامه افزود: بررسی ها همچنین نشان داده که مسلمان شدن زنان دلایل گوناگون زیادی دارد اما بیشتر گویندگانی که مسلمان شده اند، بخاطر پر کردن همین خلأ بوده است. در حال حاضر نسبت زنان به مردانی که در کشورهای اروپایی و غربی مسلمان می شوند، دو برابر است.

گفتنی است در پی اعلام خبر مسلمان شدن «لارین بوث» خواهر زن «تونی بلر» نخست وزیر سابق انگلیس، تعداد زیادی از گویندگان خبری، روزنامه نگاران و خبرنگاران غربی طی اظهاراتی نسبت به افزایش پدیده مسلمان شدن گویندگان خبری، به شدت ابراز نگرانی کردند./جهان



نوشته: روضه خوانِ آقا در: شنبه 89/12/7 | نظر

 
آرشیو مطالب پیشین:
تغییر وبلاگ
به سوی خورشید
آسیبهای خانوادگی در آخرالزّمان
داستان شیعه شدن یک طلبه اهل‏ سنت با شنیدن روضه امام حسین(ع)
یاید از یک شهید3
یادی از یک شهید 2
یادی از یک شهید
پاسخ به شبهات وهابیت در مورد حضرت زهرا(س)
نقدی بر فیلم مستند (ظهور بسیار نزدیک است)
چند جمله از بین پیام صد ها هزار شهید
پاسخ آیت الله صافی گلپایگانی به چند استفتا با موضوع مهدویت
پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س)؛ خواهر زن «تونی بلر» مسلمان شد
دلیل مسلمان شدن خواهر زن تونی بلر از زبان یک گوینده
انجمن حجتیه چه کسانی هستند و عقایدشان دارای چه اشکالاتی است؟ توض
شنایی با آیین مسیحیت -بخش دوم (3)
[همه عناوین(89)][عناوین آرشیوشده] آرشیو کامل
 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

درباره ما


    روضه خوانِ آقا
    اللهم و صل على ولى امرک القائم المؤمل و العدل المنتظر. و حفه بملائکتک المقربین، و ایده بروح القدس، یا رب العالیمن. اللهم اجعله الداعى الى کتابک، و القائم بدینک، استخلفه فى الارض کما استخلفت الذین من قبله مکن له دینه الذى ارتضیته، ابدله من بعد خوفه امنا، یعبدک لا یشرک بک شیئا…

< Html />

توضیحات

No Image No Image