سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بایگانی

 
No Image
   1   2      >
انتشار لیست گناهان امروزی از سوی واتیکان پیوند ثابت

واتیکان با به روز کردن لیست گناهان خود، آلودگی محیط زیست، قاچاق مواد مخدر و داروهای آسیب رساننده به ذهن و تحقیقات ژنتیک را در زمره گناهان مدرن و امروزی مطرح کرد.

به گزارش مشرق به نقل از «آسوشیتدپرس» از واتیکان سیتی، نابرابری اجتماعی هم یکی از نکات مورد توجه واتیکان در معرفی گناهان جدید بوده است.
در آخرین لیست واتیکان در این مورد که چگونه امروزه قوانین خداوند نقض می‌شود «جیانفرانکو گیروتی» رئیس بخش مجازاتهای تأدیبی واتیکان به روزنامه «اوزرواتوره» گفت که نقض قواعد اساسی ذات بشری از طریق تکثیرهای ژنتیکی، داروهای روانگردان و تبعیض میان ثروتمندان و فقیران از جمله گناهان جدید هستند.
وی افزود که گناهان در زمان گذشته بیشتر جنبه شخصی داشته‌اند اما امروزه حیطه گسترده‌تری یافته‌اند. سال گذشته نیز واتیکان 10 فرمان را برای رانندگان منتشر کرده بود تا باعث کاهش تصادفات جاده‌ای شود.

پاپ بندیکت شانزدهم و پاپ قبلی پاپ ژان پل دوم بارها در مورد سرنوشت زمین با توجه به آلودگی آن اظهار نگرانی کرده بودند.
******************************
لازم به ذکر است که اگر امروزه واتیکان و کلیسا به فکر افتاده اند تا لیستی از گناهان جدید رابه مردم ارائه دهند، اما بیش از هزار سال پیش تا کنون اسلام به عنوان منادی حقوق بشر در جهان مسئله ظلم را به هر نوع و صورتی که باشد نفی نموده و حرانم اعلام کرده است.
مسلمانان معتقد به لا یظلمون و لا یظلمون هستند. نه باید ظلم کنند( به هر صورتی که باشد) نه مینشینند که به ایشان ظلم شود.

به امید ظهور

 



نوشته: روضه خوانِ آقا در: یکشنبه 89/11/10 | نظر

 
نمایش 1001 اختراع مسلمانان در نیویورک پیوند ثابت

نمایشگاه نیویورک1001 اختراع، دستاوردهای عصر طلایی مسلمانان را به نمایش گذاشته که در مدارس غرب چیزی در مورد آن گفته نمی‌شود و تفکر منفی در مورد مسلمانان را که توسط اسلام ستیزان غربی شایع شده به چالش می کشد.

به گزارش مشرق، نمایشگاه جدید نیویورک 1001 اختراع، نمایشگاهی است که میراث مسلمانان در جهان امروز را در "سالن علوم ملکه نیویورک" به نمایش گذاشته است.این نمایشگاه، دستاوردهای عصر طلایی تمدن مسلمانان را به نمایش گذاشته است که در مدارس غرب چیزی در مورد این دستاورها آموزش داده نمی‌شود.
صفحه نمایش لمسی یک اتاق خانوادگی را نشان می‌دهد که بازدیدکنندگان می‌توانند درخواست کنند برای انتخاب و بازدید اختراعات دوران طلایی مسلمانان که 1000 سال، بین قرن‌های 7 تا 17 میلادی به درازا کشیده است.
آنچه که جذاب و مورد توجه است اختراعات کهن مانند یک دوربین قدیمی است، که به گفته یکی از بازدید کنندگان علاقمند به عکاسی، این دوربین و تاریک خانه، راه عکاسی مدرن امروزی را هموار کرده است.
این بازدیدکننده گفت: من تا حالا این موضوع را نمی‌دانستم اما اکنون درباره فرهنگ مسلمانان آسیا، آفریقا و بخش‌های جنوبی اروپا چیزهای زیادی یاد گرفتم.
تالار علوم نیویورک اولین ایستگاه تور آمریکائی‌ها بعد از استقرار در لندن و استانبول بود که 800000 بازدیدکننده داشت.
جلوه‌های نمایشگاه، بازدیدکنندگان را نه تنها با توضیح چگونه اختراعات علمی کار می‌کنند، مجذوب می‌کند بلکه کلیشه‌های منفی در مورد مسلمانان را که توسط اقدامات منفور اسلام ستیزان غربی شایع شده بود را به چالش کشیده است و این واکنشی است به گزارش "مرکز تحقیقات پیو" در سال 2009 که عنوان داشت؛ 38 درصد آمریکائی‌ها می‌گویند دین اسلام خشونت را بیشتر از دیگر دین‌ها ترویج می‌کند.
نمایشگاه این کلیشه که مسلمانان با خشونت عجین هستند را نیز فرو ریخت. با مطلع شدن بازدیدکنندگان از میراث غنی فرهنگی مسلمانان، این نمایشگاه همچنین روایت‌هایی که در مورد عقاید شرقی شکل گرفته بود را خنثی کرد. این روایت‌های غربی، که به خاطر بد جلوه دادن تمدن شرقی مورد انتقاد است، تمدن شرق را به عنوان کمتر نوآور بودن و عموما در تضاد با فرهنگ غرب معرفی می‌کند. این دیدگاه قرن‌هاست که در غرب مسلط شده است. دستاوردهای علمی عصر طلایی اسلام برای همه حیرت‌آور است. این اولین باری است که بعضی از مسلمانان آمریکائی درباره این اختراعات چیزهایی یاد می‌گیرند در حالیکه از آن دوران چیزی در مدارس غرب آموزش داده نمی‌شود.
در حالیکه عصر تاریخی که توسط نمایشگاه پوشش داده شده عصر طلایی تمدن مسلمانان است، از همین دوره به عنوان قرون سیاه اروپائی‌ها یاد می‌شود.
این اختلافات تمدن غرب و تمدن اسلامی در فیلم کوتاه 1001 اختراع و کتابخانه اسرار که به معرفی نمایشگاه می‌پردازد، نمایش داده شده است  که بینندگان را به یک سفر برای ملاقات با دانشمندان و مهندسان عصر طلایی اسلام می‌برد. این فیلم جایزه بهترین فیلم آموزشی را در جشنواره کن 2010 به دست آورد.
همانطور که آنها در سراسر تالار نمایشگاه که با پس زمینه ارغوانی و طلایی مزین شده است قدم می‌زنند، بازدیدکنندگان در بخش مرکزی نمایشگاه یک نسخه 20 فوتی یک ساعت آبی قدرتمند که توسط الجزاری اختراع شده را می‌بینند و در کنار ساعت یک نمونه معلق از یک هواپیما که توسط مخترع قرن 9، عباس بن فیرناس طراحی شده دیده می‌شود. عده‌ای بن فیراس را اولین کسی می‌دانند که در زمینه پرواز اولین تلاش‌های علمی را انجام داده است. با این وجود یکی دیگر از اختراعات جالب موجود در این نمایشگاه طراحی یک کشتی است که توسط دریاسالار مسلمان چینی ژنگ هی در قرن 15 مورد استفاده قرار گرفته است. وسعت این کشتی بزرگتر از یک زمین فوتبال است.
نمایشگاه بر دانشمندان و مخترعان غیر مسلمان از قبیل میامونید، فیریکدان یهودی قرن12 از کوردوبای اسپانیا، که با فلاسفه مسلمان همکاری می‌کرد نیز تمرکز می‌کند. جایگاه او در نمایشگاه نشان می‌دهد که مشارکت میان فرهنگی موفقیت‌آمیز دانشمندان به بعضی از بزرگترین ساخته‌های تاریخ منجر شده است. این همکاری‌های تاریخی همچنین منعکس کننده این واقعیت است که اختراعات عصر طلایی مسلمانان بر دانش پیشینیان خود از روم باستان و یونان باستان تکیه داشته است و کار دانشمندان مسلمان نیز بعدها مورد استفاده مخترعین اروپایی در طول دوره رنسانس قرار گرفته است.
این ارتباطات میراث غنی دستاوردهای علمی مشترک بشریت را اثبات می‌کند.
نمایشگاه 1001 اختراع، ابتکاری است بر پایه علوم، تکنولوژی و تمدن که توسط یک سازمان غیرانتفاعی و غیرمذهبی بریتانیایی در نیویورک تا آوریل برپا خواهد بود. ایستگاه بعدی آن قبل از اینکه در سال 2012 به موزه ملی جغرافیا در واشنگتن دی سی برود، "مرکز علوم کالیفرنیا" در لس آنجلس خواهد بود.

بازدیدکنندگان نمایشگاه می‌آموزند که ما می‌توانیم با نگاه به گذشته تفاوت‌های امروز بین شرق و غرب را ببینیم چرا که تاریخ به ما نشان می‌دهد که بزرگترین اختراعات علمی که هنوز مورد استفاده هستند نتیجه مشارکت دانشمندان همه جهان بوده‌اند.



نوشته: روضه خوانِ آقا در: یکشنبه 89/11/10 | نظر

 
راهبردهای ترویج مسیحیت بین مسلمانان پیوند ثابت
موسسات مسیونری و تبلیغی مسیحی وابسته به دولت آمریکا در برنامه های توسعه طلبانه سرویس های اطلاعاتی به منظور نفوذ و رسوخ در جوامع اسلامی برنامه ریزی مفصلی به عنوان یک استراتژی مکمل برای سیطره برجوامع غیر مسیحی را به اجرا درآورده اند.
به گزارش جوان آنلاین،جذب مسلمانان در قالب تطمیع یا اجبار مدتهاست که وجه رایج این جریان هدفمند می باشد برهمین اساس استراتژی جذب مسلمانان و بخصوص ایرانی ها به آئین مسیحیت در داخل جوامع هدف تعقیب می گردد .
روشهای شناخته شده تشکیلات به ظاهر مذهبی و پیرو مسیح در داخل کشور های اسلامی ، عبارت است از :

?- انتشار به اصطلاح کتب مقدس مسیحیان (انجیل) در تیراژ وسیع و با قطع کوچک واهدای رایگان آن در مراکز ترددی وی ا درب منازل .

?- تبلیغات غیر مستقیم متون و آیات و شعارهای دنیای مسیحیت ( فیلم ها و محصولات فرهنگی ، سایتها و شبکه های ترویج مسیحییت )

?- پر رنگ بر گذار کردن مراسمات و مناسبت های مسیحی در قالب جشن و ..... در کشور های هدف .

?- تعصب زدایی از مسلمانان با دعوت آنها به جشن های مسیحی و جا انداختن این مراسمات برای بعضی مسلمان نماهای روشنفکر به عنوان عید و .....

?- ترویج نمادهای مسیحیت در بین مسلمانان به عنوان زینت و جلوه های بصری ( صلیب و ..... )

?- زیر سئوال بردن و انحرافی ،خرافاتی و عقب مانده معرفی کردن اسلام و جوامع مسلمانی در برابر دنیای مسیحیت .

?- فضا سازی با دادن بورسیه های تحصیلی برای جذب نخبگان علمی .

در همین رابطه اخبار متواتری هم از تحت فشار قرار دادن پناهندگان و مدد جویان مسلمان وبخصوص ایرانی ها در کشور های غربی در دست می باشد که با فضا سازی و در تنگنا قرار دادن مسلمان ها آنها را وادار به فبول آئین مسیحیت می کنند ودر نهایت با آموزشهایی از این افراد علیه کشور هایشان در عرصه های مختلف بهره برداری می نمایند .

گفتنی است متاسفانه سالهاست که این جریانات مرموز که تحت حمایتهای مالی وسیاسی موسسات بین المللی و سفارتخانه های خاصی می باشند ، فعالیت های تبلیغی خودرا آغاز وگسترش داده اند وتوانسته اند در بعضی از قشر ها نیز تاثیرات محسوسی داشته باشند و.مسیحیت را همچون کالایی به مخاطبین عرضه نمایند .

خطر اسلام زدایی و پشیمان سازی وغبطه به تمدنهای دروغین وآزادی های ... وبی بندوباریهای دنیای مسیحیت ، مدتها است که در جوامع اسلامی رسوخ پیدا نموده است ، واین مهم را با کمی دقت در روش ومنش زندگی وطرز فکر بعضی خانواده های دوزیست (داخلی ، خارجی ) بخوبی می توان دریافت .


نوشته: روضه خوانِ آقا در: یکشنبه 89/11/10 | نظر

 
افزایش دو برابری جمعیت مسلمانان آمریکا پیوند ثابت
مرکز تحقیقات دین و حیات پیو (pew) در گزارشی اعلام کرد: در سال ???? در حدود ?.? میلیون کودک و نوجوان مسلمان در آمریکا وجود داشت که تا سال ???? به رقم بالای ? میلیون خواهد رسید.
به گزارش رسا به نقل از اسلام تایمز، در این تحقیق با در نظر گرفتن زاد و ولد، مرگ و میر و مهاجرت افراد، نتیجه گرفت شده است که در دو دهه آینده، نرخ سالانه رشد جمعیت مسلمانان ?.? درصد و غیرمسلمانان ?.? درصد خواهد بود.

در این گزارش آمده است تعداد مسلمانان نسبت به ?? سال اخیر دو برابر شده است که این رشد جمعیت ادامه خواهد داشت.

در ادامه این گزارش آمده است پیش بینی می شود جمعیت مسلمانان در سراسر جهان ?? درصد افزایش یابد یعنی از ?.? میلیارد نفر به ?.? میلیارد نفر در سال ???? برسد.

براساس نتایج این تحقیق، ? نفر از هر ?? مسلمان در سال ???? ساکن منطقه آسیا و حوزه اقیانوس آرام خواهد بود و پاکستان پرجمعیت ترین کشور اسلامی خواهد شد.

لازم به ذکر است علی رغم تبلیغات منفی گسترده، جمعیت مسلمانان کشورهای اروپایی نیز رو به گسترش است و نرخ رشد جمعیت آنها دو رقمی شده است.


نوشته: روضه خوانِ آقا در: یکشنبه 89/11/10 | نظر

 
کمی آهسته تر پیوند ثابت

شاید برای خیلی از ما اتفاق افتاده که با شنیدن یک خبر درباره یک شخص یا خواندن مطالبی راجع به او، خیلی راحت درباره?اش قضاوتی کرده یا سخن علیه او به زبان برانیم؛ اما بعدها معلوم شود که اساسا آن خبر موثق نبوده و یا این که نوع بیان کردنش با جهت?گیری خاصی بوده و یا کسانی خواسته?اند ما را علیه یک شخص تحریک کنند.
ادامه مطلب...

نوشته: روضه خوانِ آقا در: پنج شنبه 89/11/7 | نظر

 
سقوط تمدّن اسلامی در اندلس پیوند ثابت

از آنجایی که تمدّن اسلامی و هر تمدّن دیگری بر پایه‌هایی استوار است که در بستر آنها زاده شده و رشد می‌نماید، می‌توان گفت در یک دید کلّی اگر عوامل پیدایی تمدّن اسلامی و هر تمدّن دیگری دچار افول و زوال شود، تمدّن نیز خواسته یا ناخواسته فرو خواهد ریخت، ولی در عین حال از آنجایی که باید عوامل ضعف و انحطاط تمدّن اسلامی را از لحاظ تعاملی بررسی نماییم، بنابراین آن عوامل را به طور خلاصه بیان خواهیم نمود

نوشته: روضه خوانِ آقا در: پنج شنبه 89/11/7 | نظر

 
سپاهیان آسمانی امام مهدی (عج) پیوند ثابت

در مقاطع مختلف پس از ظهور، جبرئیل و میکائیل حضور ملموسی دارند، که از آن جمله می‌‌توان به سرآغاز ظهور و هنگامة بیعت با حضرت مهدی(ع) در «مسجدالحرام» و نیز لشکر کشی برای نبرد با سفیانی21و شکست و کشتن او اشاره کرد. ادامه مطلب...

نوشته: روضه خوانِ آقا در: پنج شنبه 89/11/7 | نظر

 
فراماسونری در صنعت غذاها پیوند ثابت

آیا سردمداران قدرت عمدا برای خاموش کردن جامعه تلاش می کنند؟ نظر دادن در این زمینه سخت است و به اثبات نیاز دارد. اما دلایل زیادی وجود دارد که باعث پذیرفتن این واقعیت می گردد که نه تنها طبقه ایلومناتی بلکه حاکمان نیز تلاش موثری برای به کارگیری سیاست هایی بر ضد سلامت روحی و جسمی جامعه دارند. در این مقاله راه هایی که در جوامع مدرن برای خاموش کردن انسان ها به کار می رود بررسی شده است. در اینجا به بررسی داروها و سموم موجود در غذاها و نوشیدنی ها می پردازیم…
ادامه مطلب...

نوشته: روضه خوانِ آقا در: چهارشنبه 89/11/6 | نظر

 
آموزههای بنیادین تفکر مهدوی پیوند ثابت

مسلمانان برخلاف بسیاری از ادیان و مذاهب معتقدند که منجی موعود آنها نه برای نجات قوم و نژادی خاص، بلکه برای نجات همة‌ بشریت با هر دین، رنگ و نژادی که دارند، می‌آید و عدالت، امنیّت، معنویّت و رفاه و آرامش را برای همگان به ارمغان می‌آورد.

نوشته: روضه خوانِ آقا در: چهارشنبه 89/11/6 | نظر

 
چگونه با عاشورا مسلمان شدم؟ پیوند ثابت

دست
دیانا ترون‌گوسو در خانواده‌ای مسیحی در «ایالت تگزاس» به دنیا آمده است. در زمان تبلیغ دین مسیحیّت در کلیسا، ناگهان با دین اسلام آشنا می‌شود و پس از مطالعه و تحقیق در سنّ بیست سالگی، اسلام را به عنوان دین خود بر می‌گزیند. او در آمریکا فوق‌لیسانس ارتباطات می‌خوانده است که با اوج‌گیری انقلاب اسلامی در ایران، آمریکا را به قصد اروپا ترک می‌کند.
ادامه مطلب...

نوشته: روضه خوانِ آقا در: چهارشنبه 89/11/6 | نظر

 
آرشیو مطالب پیشین:
تغییر وبلاگ
به سوی خورشید
آسیبهای خانوادگی در آخرالزّمان
داستان شیعه شدن یک طلبه اهل‏ سنت با شنیدن روضه امام حسین(ع)
یاید از یک شهید3
یادی از یک شهید 2
یادی از یک شهید
پاسخ به شبهات وهابیت در مورد حضرت زهرا(س)
نقدی بر فیلم مستند (ظهور بسیار نزدیک است)
چند جمله از بین پیام صد ها هزار شهید
پاسخ آیت الله صافی گلپایگانی به چند استفتا با موضوع مهدویت
پس از زیارت حرم حضرت معصومه(س)؛ خواهر زن «تونی بلر» مسلمان شد
دلیل مسلمان شدن خواهر زن تونی بلر از زبان یک گوینده
انجمن حجتیه چه کسانی هستند و عقایدشان دارای چه اشکالاتی است؟ توض
شنایی با آیین مسیحیت -بخش دوم (3)
[همه عناوین(89)][عناوین آرشیوشده] آرشیو کامل
 

No Image
No Image No Image No Image
 
 
 

درباره ما


    روضه خوانِ آقا
    اللهم و صل على ولى امرک القائم المؤمل و العدل المنتظر. و حفه بملائکتک المقربین، و ایده بروح القدس، یا رب العالیمن. اللهم اجعله الداعى الى کتابک، و القائم بدینک، استخلفه فى الارض کما استخلفت الذین من قبله مکن له دینه الذى ارتضیته، ابدله من بعد خوفه امنا، یعبدک لا یشرک بک شیئا…

< Html />

توضیحات

No Image No Image